Patong beach

ja, det är alltså mitt i helvetessmeten som vi har rotat oss. Musiken från Bangla road har varit båra evighetsvaggvisor eftersom att klubbarna här stänger vid 5. Så vad gör man? - man tar seden dit man kommer. Igår for vi ut på en klubb som hade Aussiekväll och imorgon väntar en patriotisk afton på grabbarna grus! Mamma, jag vet att du följar bloggen men tycker att det är på tiden att låta pekdonen vila lite efter allt hårt slitage från de senaste fyra månaderna

Tar vara på D-vitamin här i Phuket

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hem nuu!!

2012-01-28 @ 11:25:48
Postat av: jenni

jag saknar diiiiiiiig diiiiiiiig diiiiiiiig. Och vem det nu är som skrivit det ovanstående - JAG HAR BOKAT HENNE REDAN. Det finns faktiskt ett kösystem här!!

2012-01-28 @ 14:04:49
URL: http://djen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0