Sol, vind och vatten

Nu har jag ätit mig mätt på LÖSVIKTSgodis från GODISHUSET tre dagar i rad. transfettet har tagit över min kropp och försatt mig i ett paralyserat tillstånd, men oj så nöjd och glad jag är ändå. Lösviktsgodis är ju kanske bland det bästa med sverige!
Min kära mamma vill så gärna att jag bokar min hemresa snart så att hon får ett datum att längta till, hon skickar fina vinterbilder till mig på hotmail, men det är nog fel sätt att gå tillväga på för att få mig att boka flyg hem.
Vill jag byta ut det här:
Mot det här?:
Känns som en nedköp

Kommentarer
Postat av: mamma

Nedköp? tvärtom, ren, frisk luft med vackert vitt runt fötterna ...underbart!!!!!!!

2012-01-05 @ 22:25:31
URL: http://plusfortysix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0