Cocktailparty

Ikväll var det cocktailparty som stod på agendan! När vi först fick nys om festligheten uppstod ett problem som aldrig tidigare upptsått under resan: - Vad ska man ha på sig?! Jag har ju liksom nästan bara shorts och sönderklippta linnen med mig i min packning! Som tur var löstes mitt i-landsproblem med hjälp av en retrokjol samt en gnutta kreativitet. Nu kommer en bildatombomb från kvällen,

Som ni ser har både jag och carro hoodies på oss, det är nämligen KALLT i Laos!! Max 20 grader celsius här

Till vänster ser ni våran landlord Jesper som vi har bott hos under våran vistelse hittills i Laos, stort tack för gästfriheten!

Möt Latoya, Latifah & Sha naynay

Alla ville åka med!
.

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Nytt försök att sätta fast lösögonfransar ?

2012-01-15 @ 11:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0