På återseende!

YES! äntligen har vi fått en tid för avresan. 00.15 svensk tid börjar vi röra oss hemåt! Vi har dock ingen aning om hur lång tid hemresan kommer ta, men nu är vi i varje fall på g. Tänk, nu är det nästan fyra månader sen jag drack kranvatten och andades kall krispig luft! Är världsglad över att jag har gjort den här resan. Trots att det känns tråkigt att lämna detta paradis är jag ändå mätt och belåten på allt resande och längtar sjukt mycket efter mina umebor, så det känns jättebra att komma hem igen. SES SNART MINA KÄRA

Bilden nedanför är från när jag och Jenni började resan i mitten av oktober. Här hade vi varit på resande fot i ca 20 timmar, därav den glamourösa touchen.
TUMMEN UPP för detta äventyr
TUMMEN UPP för alla kommande

Kommentarer
Postat av: Berit E/Emils mamma

TAck Julia och dina kompisar för att jag fåt dela en del av era äventyr! Det har varit roligt att gå in på bloggen varenda dag och kolla. Ha det så bra.

Berit

2012-02-09 @ 22:30:24
Postat av: Fifa_backintown@umedalen

Hör av dig när du är hemma och tillräckligt med människa för att träffa mig!

/exalterad vän

2012-02-09 @ 23:12:27
Postat av: Julia



nu skaffar jag lite mer eget, lite tråkigare. puss

2012-02-14 @ 21:50:42
URL: http://juliaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0