Sommar och sol

Alltså, måste bara berätta följande. Jag googlade Markoolios lyric till Sommar och sol för att citera den extrema hiten korrekt på bloggen,  och ser att refrängen lyder "Sommar och sol, Vi har kort tajt kjol". Här har jag gått i blindo de senaste 10 åren och trott att Marko med sin finlandssvenska var grammatiskt inkorrekt då han(som jag trodde) sjöng "Sommar och sol, vi har kortA kjol"...hu? Nästan lika proffsig feltolkning som "Lenny are you walking, are you walking Lenny?" istället för "Annie are you ok, are you ok Annie?" som gjordes av en kille som är bunden till mig via blod. PUSS FOXONTHEMOON!

Ser att umeå har -17 grader idag, det skiljer alltså 47 grader mellan mina hemtrakter och Phuket!

Kommentarer
Postat av: E

Haha jag satt och sjöng den där i bilen mitt i smällkalla Sverige med exakt samma fel. Blev tillsagd av mitt sällskap att det är inte så låten går. Min barndom gick typ sönder då.

2012-02-07 @ 08:20:42
Postat av: Julia

samma här, allt fallerade!! Men E? vem utav mina E-vänner ärne?

2012-02-07 @ 18:03:23
URL: http://plusfortysix.blogg.se/
Postat av: E

E kanske är en stalker? ;)

2012-02-07 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0