men? jag sitter inte på flyget!

Jag var helt övertygad om att det var ett helt vanligt communication breakdown när kvinnan i incheckningen sa: "erat flyg är inställt tills imorgon. Vi vet inte när imorgon det lyfter eller hur lång tid resan kommer att ta, men någon gång under den 9:e lyfter planet. Vi meddelar hotellet ni kommer övernatta på om klockslag när vi vet." sniba. Det var inget missförstånd. När vi var så inställda på att resa hem kändes det riktigt drygt att måsta sitta på ett hotell bredvid flygplatsen i minst 24 timmar. Flyget mellan stockholm-umeå samt övernattningen på rest and fly är det ju bara att vinka adjö till, vi kan ju inte heller försöka göra någon ny bokning eftersom att vi inte vet när vi landar! Vi får försöka kirra det på plats när vi kommer fram, såååååå vi ses när vi ses!

Kommentarer
Postat av: jen

MEN RUMPA. Jag trodde att du var heeeema snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart

2012-02-08 @ 09:53:10
URL: http://djen.blogg.se/
Postat av: No1

Drygen jag som var så laddad

2012-02-08 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0