Que?

Det kanske är någon som undrar vad det är vi ska göra, hur länge, varför, osv.

I asien så vet jag bara att vi ska ha det jävligt bra och slippa kylan. Hur länge? Gärna tills att allt som har med snö att göra är borta i vårat Sverige.

Syfte? För det första så har jag längtat efter möjligheten att bara kunna göra vad jag vill när jag vill. Låsa in alla mina ägodelar och bära runt på det viktigaste på ryggen, som skalman.


Jag i asien

Att jag hatar vintern och kyla har också ett finger med i spelet. Tänker inte häva ut något om att "HITTA MIGSJÄLV" bla bla bla bullshit. Jag vill bara leva det goa livet!

 

Överdrivet med planer har vi inte, men det är lixom en del av hela grejen. Man hoppar ut i det okända och vet inte om det kommer vara mjukt eller hårt när man landar. Nu skulle jag aldrig våga hoppa bungyjump, men ni hajar metaforen.

Något som var oklart? BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0