Countdown

Idag är det 30(!!) dagar kvar innan vi åker och ikväll bokas den sista biljetten som ska fixas innan avgång. Då har vi både biljett till Bali och från Bali till våran nästa destination, Malaysia. Lite framförhållning måste man tydligen ha för att få komma in i länderna.

Sen är det visum och packning som ska fixas, ÅÅ vad mitt psyke inte klarar av sånthär, så mycket att komma ihåg och fixa. Jag drömde här om natten att jag hade GLÖMT att packa och fick snöra ihop allt jag ägde 10 minuter innan flyget gick, slutade med att jag glömde mina liser. Nej. Nu ska jag andas. Hakuna matata. Puh.

Denna bild visar inte alls hur jag känner just nu. Är mycket mer hysterisk på insidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0