sista dagen som icket systembolagetmyndig

Nu börjar jag styra upp alltså

  • KLIPPT MIG! Orkar inte vara grundsliten innan vi ens börjat våran resa. (Petra klippte, tack P!!!)
  • Varit och tagit vaccin nr 2 och styrt upp malariaprofylax. Eller styrt har jag kanske inte gjort, dom skulle ringa mig. Jag blev lite orolig när alla 4 resekompanjoner hade fått utskrivet förutom jag. Läkaren sa "Det behövs inte, använd myggnät". Onekligen så hade vi inte samma läkare eftersom alla andra fick tabletter.
  • Börjat packa!!!


Nu ska jag fortsätta baka min cheesecake inför morgondagen!


r0sU8S on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer
Postat av: flippan

Ja jennisen, supersynd om mig och tanden, men idag är det ju din dag!!! SUPERMKT GRATTIS och PS jättefräsch i håret!!!

2011-10-13 @ 11:13:41
URL: http://westr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0