Samara




Inatt var första natten då jag har haft lite svårt att sova. Jag vaknade mitt i natten av att det står en tjej med långt svart hår iklädd en vit klänning vid sängkanten, just som när jag ska avge mitt ljusaste falsettskrik sätter sig Jenni upp bredvid mig i sängen och frågar lugnt: "Who are you?"
 Tror att Jenni var mer inne på att det var något slags helgon, medan jag, som har ryggsäcken full med skräckfilmer direkt drog paralleller till The ring.





Hur som helst sprang hon ut ur rummet sen, hon hade bara råkat gå fel. och nej, vi har inte möjlighet att låsa våran dörr från insidan, utan det är bara på utsidan som vi har tillgång till ett skolskåpshänglås för att skydda våra ägodelar!


Kommentarer
Postat av: linsi

fräsch säng...

2011-11-14 @ 15:31:56
Postat av: Issis

Men USCH! Timmie, jag är heelt med dig! Skulle kissat min säng dyblöt på 0,3sek.

2011-11-14 @ 22:09:15
Postat av: No1

Bor ni på lyxhotell med fjädrade värsting sängar , mer sol mindre kjol ;)

2011-11-14 @ 22:39:33
Postat av: Julia

Squeezeme: urinera i sängen var precis vad jag höll på att göra, men blev så sjukt förvånad över Jennis kommentar så jag glömde nästan bort gasten vid sängkanten! "Who are you" var det sista jag var intresserad av att veta!



Glidare af umeå: det luktar avlopp på vårat rum, vi har saltvattensdusch utan varmvatten och blodstänk över hela toalettväggarna. 30 kr/natt kostar det, du hade inte överlevt en dag, din stekare. vi styr upp beachbilder inom kort, kära storebror! puss!

2011-11-15 @ 11:05:20
URL: http://plusfortysix.blogg.se/
Postat av: Lilla mor

Blodstänkta toalettväggar? Hiv-väggar? Så dåligt har ni väl inte med stålar att ni måste bo så??

2011-11-16 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0