vi har separerat

Idag styr våra skutor åt olika håll då jag har börjat dra rodret mot norden. Första destination: Bangkok. Lagom till lucia så är jag hemma i umeå, redo för julstök! Men först; storstadsshopping i BKK.

Just nu sitter jag på flygplatsen och har snart slagit ihjäl 4h, tacka för free wifi!! Annars då... jag har läst i boken som handlar om den lilla flickan som håller på att dö, ätit kakor och kollat på folk som kommer och sätter sig, softar och kliver på sina plan. Kvar sitter jag. Men snart är det min tur, endast 1 h och 10 min kvar!! Så... efter dessa timmars iakttagelser så undrar jag, VARFÖR nyser folk i händerna? Är inte det de vidrigaste någonsin? Högerhanden också!!! Den som används till att ta på handtaget som jag sen kommer ta på. Nysa gör man i armvecket!!!

Sidospår.
Separationsångesten är helt klart påtaglig, kommer kännas tomt dessa dagar utan min piga..



(Ska ju vara en bild här men det fungeraaaaaaaaar inte att ladda upp den som jag tog med min webcam enkomt för er, ahhja)




Kommentarer
Postat av: Issis

Nigga say WHAT!?!? Far du själv nu?? Fattar ingenting! Trodde ni skulle äventyra tillsammans hela vägen hem?! Omg, känns som om mina egna föräldrar just sagt att dom ska separera..

2011-12-07 @ 11:42:44
Postat av: Anonym

vem av er är det som ska hem?

2011-12-07 @ 14:26:56
Postat av: Lilla Mor

Humlan - vi räknar dagarna och längtar efter dej!

2011-12-07 @ 21:00:50
Postat av: linnea

kaffet står på spisen och tjejerna väntar när du är redo. ta det försiktigt i bangkok. love ya

2011-12-08 @ 07:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0