usch och fy

Idag gick jag upp själv lite extra tidigt för att carpe diema! Smög tyst som en mus ut genom dörren till våran bungalow för att inte väcka killarna på min färd mot stranden. Väl nere på stranden såg jag mig omkring, hittade ett stort träd som skuggade den annars så heta sanden, lade mig under det och tog upp min bok för att börja läsa.
Helt plötsligt fick jag en konstig, obehaglig känsla i hela kroppen! Rysningarna spred sig snabbare än munherpes på club five, och när jag vände mig om åt sidan såg jag denna krabat i attackposition 30 cm ifrån mig! Snabbare än en oljad blixt lämnade jag trädet som tydligen redan var paxat och smälte samman med den stekheta sanden längre ner mot vattnet.
sedan kom killarna och efter världens godaste lunch
var den traumatiska upplevelsen glömd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fyfan vad läskigt!!

2011-12-20 @ 14:45:11
Postat av: No1

Du borde ju stekt ormen och käkat;) lite Robinson styleeeeee

2011-12-20 @ 14:58:03
Postat av: mamma

Usch...min värsta mardröm...nu får du pallra dej hem, längtar efter dej, puss

2011-12-20 @ 19:48:06
URL: http://plusfortysix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0