tar semester från semestern

Bangkok är kung och jag lever och mår för himla bra. Vilken lyckans ost jag är som har en så snäll vän som Jipp, hon låter mig bo i hennes lägenhet här.

Igår hann jag knappt komma in genom dörren innan det var iväg ut igen, det vankades utgång! I farten så glömde jag att ta med kameran så no piccis. Imorse när jag vaknade så var jag nådigt sliten meeeeen, begav mig solokvist ut på stan trors allt.

Började med att tappa bort mig i en munkpark. Omöjligt att hitta utgången!!
Men tillslut så hittade jag ut och kom fram till en galleria med rosa entré


En simpel isbana i gallerian ba
och en himla massa julpynt i vanlig ordning, mys!
Glad för att jag lyckades orientera mig till skytrain, runt vid siam och tillbaka till sukhumvit med skytrainet igen, jag kan kan typ allt!! 

Kommentarer
Postat av: linnea

åh så skönt det där verkar.

2011-12-09 @ 09:00:28
Postat av: Lilla Mor

Åh snuppan - jamen det visste vi väl, att du kan typ allt:-)

En känd äventyrare har sagt att "Man måste gå vilse för att uppleva äventyret" - och att bli lite lagom vilse kan nog aldrig vara fel - så länge det finns vatten och inga farliga vilda djur...

Jag har just lastat kylen med mat och visst är det bekvämt...och sen bara gå och ta en dusch och typ vara rätt så slösaktig med sötvattnet som vi har så gott om på vår sida jordklotet. Men frukten är mycket färskare och godare där du är...

2011-12-09 @ 16:59:35
Postat av: Lilla Mor

Psst snuppan, hälsa Jipp från oss - känns bra att du blir så väl omhändertagen där :-)

2011-12-09 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0