pippi är materialist

HÄR JULIS har du mina inköp på bloggen som beställt! Nästan alla inköp iallafall, julhemlisarna får ni ju inte se såklart


Två klänningar, en bustiertop, två kjolar och en halvtransparant tröja. Köpt på chatuchak weekend market, mbk och platinum. Billiga kläder hela bunten rättare sagt! 

Julklänning, vit och gul kavaj, svarta kängor. Även dessa kläder från ovanstående butiker. De är lite skrynkliga, men det får man tåla när de är billigt.


Det överlägset bästa köpet är den svarta jackan från zara. Jag älskar den!!! Det bästa är att den har en enorm luva.. älskar luvor. Linnet är från forever 21 och silverklännigen är också köpt på marknad. Nu ska jag lösa den största utmaningen: att få hem allt. Får snöra de gamla kläderna och packa på mig de nya helt enkelt. De kläderna jag kom till asien med har trots allt gjort sitt. Ut med det gamla och in med det nya!

Kommentarer
Postat av: Lilla Mor

Önskar jag kunde julhandla i BKK - så himla kul du har det :-)



Den svarta jackan är supersnygg och den röda klänningen är jättefin :-)

2011-12-11 @ 19:29:11
Postat av: Julia

AAH! jag dör så avis jag blir! jag har varit så avis på att du kan överkonsumera så jag har faktiskt också gjort min ryggsäck lite tyngre hihi

2011-12-12 @ 05:32:14
URL: http://plusfortysix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0